Alte două modele Škoda se aliniază la noul design corporatist. Fabia și Roomster vor purta din 2013 emblema revizuită a mărcii. De asemenea, numele brandului și al mașinilor este scris cu caractere noi.
Alte două modele Škoda se aliniază la noul design corporatist. Fabia și Roomster vor purta din 2013 emblema revizuită a mărcii. De asemenea, numele brandului și al mașinilor este scris cu caractere noi.
Å koda actualizează la început de an o serie de detalii esenÈ›iale prin care fiecare produs al companiei se identifică. Schimbările aplicate în urmă cu doi ani la nivelul designului corporativ își fac simÈ›ite prezenÈ›a pe alte două modele: Fabia È™i Roomster. După ce Rapid a dat tonul transformărilor pe parte stilistică, aducând cu sine un nou logo È™i o titulatură în scris revizuită, iar noul Octavia a promovat mai departe dorinÈ›a de înnoire, acum este rândul gamelor de modele curente Fabia È™i Roomster să îmbrățiÈ™eze elementele de noutate. Â
ÃŽncepând cu 2013, cei doi exponenÈ›i din clasa B – cu toate versiunile existente (GreenLine, Scout, Monte Carlo, RS), vor purta noul logo Å koda. Alte modificări din program vizează poziÈ›ionarea numelui maÈ™inii în colÈ›ul drept pe capota portbagajului, iar tipului de motor, TSI sau TDI, sub aceasta, în timp ce în colÈ›ul stâng, tot pe capătul capacului secÈ›iunii spate, este fixat numele de brand.
Toate cele trei elemente de identificare beneficiază de caractere noi ce emană la nivel optic un plus de modernitate.
Emblema Škoda apare ca și până acum în șase locuri: capota față și spate, jante sau capacele roților, volan, motor și cheia de contact.
Comparativ cu vehicul logo, cel nou proiectează imaginea săgeÈ›ii înaripate într-un stil rafinat È™i contemporan. Elaborată cu precizie, noua siglă Å koda, modelată în ton cu sloganul â€Simply Cleverâ€, conÈ›ine un inel cromat atent finisat care încununează ca o aureolă săgeata înaripată. Pentru a se evidenÈ›ia uÈ™or, emblema apare pe fundal negru mat.
Cununa cu lauri, simbol prezent în perioada anilor 1905 – 1933 È™i 2000 – 2011, devine istorie, simplitatea fiind preferată în detrimentul tradiÈ›iei.